نوشته های یه رفیق...

نوشته های یه رفیق...
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۲
مهر

«إِنَّمَا الْمُوءْمِنُونَ الَّذینَ آمَنُوا بِاللّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتابُوا وَ جاهَدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فی سَبیلِ اللّهِ أُولئِکَ هُمُ الصّادِقُونَ.» (حجرات، 15)


پاشنه ی آشیل مذاکرات

نگاهی به ابعاد فرهنگی پیامد های فضای سیاسی جدید ایران

(نگارش: پاییز 92)


مسائل مربوط به مسئله ی هسته ای و تحریم ها, خیلی وقت ها در نظر افراد مسئله هایی سیاسی و اقتصادی به نظر میرسند و حوادث و تحولات فرهنگی و اجتماعی مربوط به این قضایا معمولا ذیل این عناوین      مطرح میشوند. البته این رویکرد غلط نیست ولی شاید باعث غفلت در حوزه هایی شود بسیار عمیق تر از حوزه ی سیاسی یا اقتصادی, حوزه هایی که انقلاب اسلامی عملا وجودش مدیون آنهاست و شاید فردا روزی تحولاتی در همان حوزه ها آن را از بین ببرد.  این نوشته می خواهد بیشتر به جنبه ی فرهنگی و اجتماعی تحریم ها و مسائل مربوط به رویکرد جدید دولت در مقابله با تحریم ها بپردازد.


                                                                          ادامه ی مطلب را بخوانید...

  • یه رفیق
۰۸
مهر

جزوه ای کاربردی

درباره

حرکت های اجتماعی



می دانیم و خیلی جاها دیده ایم که یکی از کاربرد های فراگیر شبکه های اجتماعی, رد و بدل کردن اطلاعات به منظور ایجاد آگاهی و تغییر است. این گونه فعالیت ها در شبکه های اجتماعی حقیقی و مجازی همه به عنوان انواعی از حرکات اجتماعی تعریف می شوند. در این مقاله پس از بررسی کوتاهی در باب حرکت های اجتماعی, به چگونگی راه اندازی و مدیریت یک حرکت نیز می پردازیم.




برای خواندن بقیه متن
بر ادامه ی مطلب کلیک کنید...

  • یه رفیق