نوشته های یه رفیق...

نوشته های یه رفیق...
طبقه بندی موضوعی

کلیپ "قلب حقیقت" | ما و نامه ی رهبری...

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۴ ب.ظ

کلیپ "قلب حقیقت" | ما و نامه ی رهبری...



این کلیپ به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق تهیه و تنظیم شده و به دنبال بیان بعضی حقایق درباره نامه رهبری است از جمله این که در دنیای امروز, به تلاش و جهاد خیلی بیشتری لازم است تا نامه ی رهبری و پیام اسلام اصیل به گوش جوانان غربی و افراد حق طلب برسد...



برای خواندن بقیه متن
بر ادامه ی مطلب کلیک کنید...

بعد از واقعه ی ترروریستی پاریس و فضای خیلی منفی ای که ضد اسلام در اروپا به راه انداخته شد,  رهبری نامه ای نوشتند تا آنان را دعوت به تحقیق و شناخت اسلام واقعی بکنند.

متاسفانه واقعیت این است که علیرقم  بعضی موارد موفق ولی محدود, نامه ی آقا کمتر انعکاسی در جهان رسانه محور امروز داشته است. برای آن که چنین نامه و چنین پیامی از سد تحریم های رسانه ای بگذرد و در میان تعدد اخبار وحشی گری های گروه هایی مثل داعش  گم نشود, نیاز به کوشش و تلاش بسیار بیشتر و عمقی تر از حرکت موجود لازم است. 

داشگاه ها که قرار است مراکز پژوهش و تحقیق در این گونه موارد باشند نیز مسوولیت سنگینی دارند, چرا که فرآیند رساندن چنین پیامی به گوش مخاطبی بیگانه نیازمند تجربه و  شناخت علمی کامل و عمیقی از غرب و رسانه های عصر امزور است.
  • یه رفیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی